maddesims3

Alla inlägg under juli 2012

Av Madde Andersson - 29 juli 2012 15:58

Igår hjälpte mamma mig med att beställa The sims 3 Rampljuset, The sims 3 Leva livet, och

The sims 3 Diesel Prylpaket. Så jag hoppas dom kommer imorgon. :33


Och ni kanske inte visste, men jag har The sims 3 Leva livet, men koden är borta

(Koden som man skriver in när man installerar) och Leva livet avinstallerades bara 

från min dator o.o jag tror jag eller mamma har råkat slängt den.

Även koden till Sovrum och Badrum Prylpaket är borta D;

Men jag tror inte att jag slängt den, den ligger nånstanns i mitt stökiga rum..


Jag planerar en historia, har gjort familjen men jag ska bygga köpcenter, göra HEMLIGT'S bästisar och en HEMLIG sim. 

Ni får ju inte veta nåt. c; Men nu är det såhär att jag inte kan spara.. ska försöka spara och spara tills det går.

Av Madde Andersson - 24 juli 2012 23:04

What do ya say?


En historia? Jag har en liten suddig bild i huvudet på en historia.

Tips kanske? :3


Nej nej, jag har ingen kuulig bild idag.

Nöj er med denna smilisen:

  

RAINBOW POOOWAH!

Don't come close to me, I GOT MY RAINBOW RAINBOW POWAAAAAAAAAAAH

AND, PIKACHU POWAAAAH.



Av Madde Andersson - 24 juli 2012 18:15

Så jag gjorde några simmar för flera dagar sen, okej, typ.. 2 dagar sen.

Men jag kan inte spara eller dela ut dem för att jag har för lite MB på datorn

och vet ine när pappa ska rensa -.- (Vet inte om det där)


Men jag har iallfall bilder på dom.

 

Mary har blond/brunt hår och Peyton har brunt hår.

Kunde inte få ett leende på Peyton tyvärr.

 

Zoom ut bild.

 

Pyjamas.

 

Badkläder (Beklagar strecken vid fötterna ._.)

 

Idrottskläder.

Finkläder.

Zoom in bild på Peyton.

(Jag vet, ser ut som hon sett ett spöke förutom att hon ler lite)

 

Zoom in bild på Mary.

Jag vet, läpparna ser konstiga ut, men oroa er inte, det är skugga.


Egenskaper för Peyton:

Bra sinne för humor.

Hopplös romantiker.

Djurälskare. (Husdjur krävs)

Vänlig.


Egenskaper för Mary:

Stjärnkvalitet. (Kvällsnöjen krävs)

Festprisse.

Snobb.

Elak.


Klicka här för att komma till hon som håller tävlingen:

ssims3blogg.bloggplatsen.se


Nedladdnings länk kommer när jag fixat.

Hoppas du gillade dom!

Av Madde Andersson - 21 juli 2012 12:19

Har funderat länge på om jag skulle bidra i tävlingen c;

Jag kommer visa bilder, skicka nedladdningslänk OCH länka fanta här i inlägget.

Ja glömde säga att det var Fanta som gjorde tävlingen.


Fantasims3.bloggplatsen.se

Klicka för att komma till bloggen.


Bilder först okok?

 

Huvudbild, eller nääärbild som man kanske kan kalla det.

 

Finkläder

 

Idrottskläder

 

Badkläder

 

Pyjamaskläder.

 

Så har vi, damdamdam VARDAGSKLÄDERNA. Ge mig en kaka nu   

Förtjänar det C:

 


Det var alla bilder.

Här kan du ladda ner honom: Jason Knox

Du behöver Kvällsnöjen och Husdjur för att ladda ner honom, och kanske nåt

mer. Men jag venne o.o

   


Glömde egenskaperna:

Tursam

Hopplös Romantiker

Bra på att kyssas

Snäll


Av Madde Andersson - 20 juli 2012 20:06

Hejsvejs! Har funderat på att börja blogga igen. Saknar det..

Ni som läste min blogg har säkert sluta läsa men... D: 


Vet inte när jag börjar och kommer troligen göra er besvikna igen. Men då kanske jag tar bort

Davies och gör en ny historia...

(Erkänn Davies SUCKS!) 

 

                                                                 - En sim jag gjort - 

Snälla ni kom tillbaks kom tillbaks kom tillbaks. HISTORIE IDÉ?

...

Av Madde Andersson - 7 juli 2012 20:29

Jag vet inte hur jag ska säga detta.

Jag kommer att sluta blogga, jag kan inte ta handom den!


Jag kommer att sluta blogga tills jag har skärpt mig >.<

När jag får lust igen, och vet att jag kan ta handom och uppdatera en blogg hela tiden

så kommer jag börja igen. Ledsen och hoppas ni stannar kvar men kanske kommer ta

3,4-5 månader tills jag börjar igen   

Ledsen, för andra gången..


Historierna och allt kommer inte att raderas när jag kommer tbx. Kanske

slutar jag med Davies och gör en ny.. kanske inte..

Av Madde Andersson - 2 juli 2012 17:54

Yup, tyvärr.   

Ingen Davies, men jag hade tänkt att Davies kommer på fredagar,

Och jag ska tänka ut en historia som kommer på måndagar.


Tycker ni det låter bra? Vad har ni för idér till historian?

   Bildlöst inlägg. D:

Av Madde Andersson - 2 juli 2012 12:16

Jag har gjort en till sim höhö.

Hon heter Stephanie Howalls (Tror Efternamnet var så)


Och idag, lovar jag att Davies kommer! Det kommer bara lite senare idag.

       

Ni fattar nog vilken som är vilken.

BTW, det går ingen bra med skolan D:


Ska bygga lite på den efter jag skrivit Davies, och så ska jag försöka

ladda upp huset. Iaf, nu ska jag äta mina munkar    

Presentation


Hej hej! Jag heter madde och jag äger den här bloggen. På den här bloggen skriver jag om sims, om du har några frågor eller så, fråga gärna. ^_^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards