maddesims3

Alla inlägg under augusti 2012

Av Madde Andersson - 12 augusti 2012 12:07

För några veckor sen så hade jag gjort ett inlägg om tävling,

Peyton May och Mary Jane. Men nu har jag en ny dator och jag har gjort om dem,

och här kommer ni till ''hon-som-gjorde-tävlingen'':

ssims3blogg.bloggplatsen.se

Klicka på länken för att komma till bloggen.


Ni behöver Leva Livet och Rampljuset för att ladda ner dom.

 

Mary Jane har blont hår, och Peyton May har brunt hår.

(För er som undrar, nej, dom är inte syskon.)

             

Ni fattar vilken som är vilken. (Hoppas jag owo)

Badkläder först,

Finkläder

Idrott

Pyjamas

och zoom in bild på båda.


Egenskaper för Mary Jane:

(Få se om jag kommer ihåg egenskaperna för båda)

Diva (Rampljuset)

Elak

Snobb

Bra på att kyssas


Egenskaper för Peyton May:

Hopplös romantiker

Vänlig

Naturbegåvad artist (Rampljuset)

Glömt den sista, hoppas det inte gör något.


Klicka för att komma till nedladdningslänken: Peyton May & Mary Jane


Senare kommer ett inlägg om hur det börjar snöa och regna i sims 3.


Och imorgon ett inlägg om Constrainfloorelevation

(Ska visa hur man bygger vägg mot grund, alltså så ett garage sitter precis bredvid grunden, eller vetinte hur jag ska förklara, ni får se imorgon.)


 

Av Madde Andersson - 7 augusti 2012 16:08

Kommer inte göra historian, har aldrig nåt bra att komma med.

 


Kommer försöka tänka ut nån historia medans jag är hos min syster.

Nu ska jag ta en dusch eftersom mitt hår är smutsigt, så lägger inte in nån bild här.

BILDLÖST INLÄGG D:

Av Madde Andersson - 7 augusti 2012 04:54

Förut satt jag och gjorde en familj, (Pappa och dotter)

och jag tänkte att det kunde bli en liten historia i 2 säsonger.


Jag har lite bilder jag tagit faktist.

 

Brookelle Rain.

Ja, hon är tonåring och tyvärr så blir hon aldrig bra på bilder D:

 

Här blev hon rätt så bra om jag ska erkänna.

Tyvärr har jag inga bilder på pappan heheh, eller jo några.


Här kommer hennes rum:

               

Hennes hus, och sist, bara en random bild när hon ska sova. :3

Och glömde berätta att jag installerade sims på laptopen.


Aja, historien handlar om familjen Rain, tonårsflickan Brookelle (Brookie) och ensamstående pappan Ryan.

Dom bor i staden Starlight Shores. (Jag hatar Starlight Shores men ger staden en chans)

I historien får du följa med Brookie och hennes liv. Hon är helt kär i sin bästis, Jake!


_______________________________________

Jag ska tyvärr sova över hos min syster ikväll, hon hämtar mig ikväll alltså.

Och sen följer jag med henne till Stockholm så blir ingen Del 1 på 2 dagar..

Men kanske hinner skriva en kort Del 1 :)

 

Verkar den spännande? Inte så värst o.o


Av Madde Andersson - 4 augusti 2012 15:00

Jag kan ha ljugit en liten smula om att jag inte har en data med sims 3 just nu..

Jag har faktist det, men jag använder knappt den datorn mer, och nu måste jag sätta lite sladdar osv.


Och jag glömde berätta att igår kom mina sims 3 spel.

(Rampljuset, Leva livet, Diesel Prylpaket)


Ska försöka övertala min bror nångång att installera mina sims 3 på den här datorn.

Ja, laptop.

Och jag skulle vilja göra en ny header men jag suger på att göra headers D:

 

Bild från google.

Av Madde Andersson - 3 augusti 2012 17:47

Ja, så ni vet så går det rykten om att sims 3 Årstider ska släppas..

men det är faktist sant.


Man kommer kunna bada på sommaren, spela fotboll, fira halloween,

Varför inte åka snowboard på vintern? Man kan göra mycket annat.


Så vad säger ni, ska ni köpa/förboka?

Såhär ser ''framsidan'' ut:

 

Tyvärr fick bilden vara liten..

Jag ska önska det till julklapp/födelsedagspresent!


[Fyller år 18 December]


_________________________________________

Trailer:

Jag kan inte vänta tills den kommer ut D:


Thesims3.com har sagt att den släpps 15 November här i Sverige!

Hamna i snöbollskrig på vintern,

Låt ditt ansikte bli målat på sommaren, fixa i ordning din läskiga pumpa, eller sätt

fyrverkerier! Akta dig för solbrännan, och om du vill vara säker, gå inte ut med paraply när det

regnar och åskar. Och bli inte förkyld på vintern!


     

Lite bilder.


Angående min uppdatering: Ingen dator med the sims 3 för tillfället.

Presentation


Hej hej! Jag heter madde och jag äger den här bloggen. På den här bloggen skriver jag om sims, om du har några frågor eller så, fråga gärna. ^_^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards