maddesims3

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Beställt!

Av Madde Andersson - 29 juli 2012 15:58

Igår hjälpte mamma mig med att beställa The sims 3 Rampljuset, The sims 3 Leva livet, och

The sims 3 Diesel Prylpaket. Så jag hoppas dom kommer imorgon. :33


Och ni kanske inte visste, men jag har The sims 3 Leva livet, men koden är borta

(Koden som man skriver in när man installerar) och Leva livet avinstallerades bara 

från min dator o.o jag tror jag eller mamma har råkat slängt den.

Även koden till Sovrum och Badrum Prylpaket är borta D;

Men jag tror inte att jag slängt den, den ligger nånstanns i mitt stökiga rum..


Jag planerar en historia, har gjort familjen men jag ska bygga köpcenter, göra HEMLIGT'S bästisar och en HEMLIG sim. 

Ni får ju inte veta nåt. c; Men nu är det såhär att jag inte kan spara.. ska försöka spara och spara tills det går.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Andersson - 7 juni 2013 18:57

Hej hej, jag är jättejätte ledsen för att jag inte har uppdaterat på någon vecka kanske, verkligen men jag har inte installerat mitt sims än och jag är upptagen för det men jag kommer nog göra det efter skolavslutningen. :( Är verkligen ledsen för de...

Av Madde Andersson - 2 juni 2013 21:58

Hej hej, tyvärr installerade jag inte igår och inte idag, men jag hade lite annat att göra, men kaaanske installerar jag mitt sims imorgon. Annars gör jag det på lördag eller söndag, jag är verkligen ledsen att ni måste vänta så länge men snälla ha t...

Av Madde Andersson - 31 maj 2013 21:00


Hej hej! Imorgon kommer jag att installera sims. Eller, pappa sa det, men jag tror det, det beror på om jag är hemma då. Men iallafall, imorgon eller på söndag kommer jag att kunna göra min historia och skriva mer om sims! Jag kan inte vänta, det ska...

Av Madde Andersson - 30 maj 2013 20:08

                  Bilderna är tagna ifrån google.   Jag hoppas att ni gillar fotona, jag försöker att uppdatera så mycket som det går men jag har inget att komma med nu när jag inte har sims, jag hade inte tänkt att göra en resce...

Av Madde Andersson - 28 maj 2013 16:14

Hej! Jag vet att jag inte har gjort inlägg på en sjukt lång tid. Jag ska försöka skärpa mig men det är svårt att hålla en blogg uppdaterad varje dag. Det fick bli ett jättekort inlägg imorse eftersom jag hade väldigt bråttom till skolan, så jag ger e...

Presentation


Hej hej! Jag heter madde och jag äger den här bloggen. På den här bloggen skriver jag om sims, om du har några frågor eller så, fråga gärna. ^_^

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards